#Leveti

Πρόκληση

Σε μια απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά, όπως αυτή του Ελληνικού τυριού, όπου οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο τις προσφορές, αντιμετωπίσαμε την πρόκληση να δημιουργήσουμε ένα νέο brand, κυριολεκτικά από το μηδέν. Ένα νέο brand, που θα πρέπει να ανταγωνιστεί πολλούς και δυνατούς «παίκτες», στην Ελληνική αγορά.

Διαφοροποίηση

Διαφοροποιήσαμε το Λεβέτι από όλη την κατηγορία του κασεριού συνδέοντας το με τις παραδοσιακές αξίες του κασεριού και της ελληνικής τυροκομίας.

Αποτελέσματα

Μέσα σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής ύφεσης, το Λεβέτι είναι ένα brand που χαρακτηρίζεται από μεγάλη και σταδιακή άνοδο των πωλήσεων, έχοντας καταφέρει να αποφύγει επιτυχώς την όλη φιλοσοφία της προσφοράς και των εκπτώσεων που κυριαρχεί στα περισσότερα γαλακτοκομικά. Για περισσότερο από μια δεκαετία, η καμπάνια Λεβέτι αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά brands, με loyal κοινό, ενώ τα αποτελέσματα της 10ετούς αυτής καμπάνιας χαρακτηρίζονται από υψηλά engagement rates, καθώς και από μεγάλο αριθμό likes και shares στα online media.

#Social Media