#Rodopi Dairy Products

Πρόκληση

Πώς να διαφοροποιήσεις ένα commodity (πρώτη ύλη), όπως το γάλα;

Διαφοροποίηση

Το γάλα που βγαίνει από την αγνή φύση της Ροδόπης (και τους παραδοσιακούς γαλατάδες της) με τη βοήθεια των ανθρώπων της, είναι (το ξεχωριστό Γάλα Ροδόπη!) μας δίνει το Γάλα Ροδόπη. “Ροδόπη. Γάλα πάνω απ’ όλα!”. Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά (σε διαφημιστικό σποτ) δεν χρησιμοποιήθηκαν ηθοποιοί αλλά οι ίδιοι οι παραγωγοί.

Αποτελέσματα

Η καμπάνια (που δημιουργήθηκε πριν από έξι χρόνια) συνεχίζει μέχρι και σήμερα και συνοδεύεται από σπουδαία αποτελέσματα, καθώς το παραδοσιακό γιαούρτι Ροδόπη κατέλαβε την πρώτη θέση στις συνολικές πωλήσεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότεροι ανταγωνιστές να αρχίσουν να μιμούνται το παράδειγμά μας. Η συνολική μας επικοινωνία βασίστηκε στο concept της φύσης, τόσο στα traditional media (τηλεόραση) όσο και στα new media (YouTube, Facebook) με ιδιαίτερα engagement για την κατηγορία.

#Social Media