#lacta

Πρόκληση

Πώς μια σοκολάτα που ήταν παιδική μπορεί να γίνει market leader;

Διαφοροποίηση

Repositioning της Lacta από μια παιδική σοκολάτα σε μια σοκολάτα για τους νέους που είναι (heavy users), προσδίδοντας ψυχολογική διαφοροποίηση “Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σου».

Αποτελέσματα

Η«Lacta, το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σου» έγινε ευρέως γνωστό μέσα από ένα ολοκληρωτικά διαφοροποιημένο positiong του brand, το οποίο παραμένει αναλλοίωτο 25 χρόνια μετά, είναι μια κορυφαία μάρκα στην αγορά της σοκολάτας και ένα από τα πιο διαφοροποιημένα brands στην ελληνική αγορά.

#tv