Μμμμ…Μίλα μου για Milner!

#milner

Πρόκληση

Κληθήκαμε να λανσάρουμε στην αγορά ένα κίτρινο light τυρί που ανήκε στην κατηγορία Gouda.

Διαφοροποίηση

To Milner διαφοροποιήθηκε από τα light τυρία (συνειρμικά άνοστα) και από την κατηγορία της Goudas (που είναι comodity) και δημιούργησε μια κατηγορία από μόνο του.”Milner. Πλούσια γεύση λιγότερα λιπαρά!».

Αποτελέσματα

Η καμπάνια για το Milner έχει κυριολεκτικά αφήσει το στίγμα της στην ελληνική αγορά τυριού για πάνω από 20 χρόνια. Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε σαν ένα μικρό brand, εντούτοις κατάφερε κυριολεκτικά να κατακτήσει την ελληνική αγορά, καταλαμβάνοντας ηγετική θέση στον κλάδο των τυριών την οποία και διατηρεί και μέχρι σήμερα.

#banner campaign