Ροδοπάκι – Βρές τη φύση σου!

#Rodopaki

Πρόκληση

Σε μια αρκετά ανταγωνιστική αγορά όπως αυτή του σοκολατούχου γάλακτος, με δυνατούς «παίκτες» και ισχυρό ανταγωνισμό, το brand μας έπρεπε να ξεφύγει από τον κοινό συσχετισμό του σοκολατούχου γάλακτος με την παιδικότητα και το σχολικό χαρακτήρα.

Διαφοροποίηση

Βασική μας φιλοσοφία, ήταν να συνδέσουμε το Ροδοπάκι με τη «φύση». Το γεγονός ότι έχει γάλα Ροδόπη ενισχύει και κάνει πιστευτή την πρόταση μας . Διαφοροποιείται έτσι από όλα τα άλλα σοκολατούχα που δεν γνωρίζει ο καταναλωτής τι γάλα χρησιμοποιούν. Βάσει της αντίληψης αυτής, λοιπόν, ξεκινήσαμε να επικοινωνούμε activities που όλοι μπορούμε να κάνουμε στη φύση, όπως περίπατο, κάμπινγκ και αναρρίχηση. Τέλος, εκμεταλευτήκαμε το γεγονός ότι το Ροδοπάκι είναι το μοναδικό σοκολατούχο γάλα που έχει βάση το κακάο και όχι τη σοκολάτα.

Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας συνοδεύτηκαν από μεγάλη επιτυχία, καθώς καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα πολύ πιστό κοινό, το οποίο μέσα από την αγάπη του για τη φύση, αγάπησε και το brand μας. Τέλος, καταφέραμε να επιτύχουμε και ένα μεγάλο social media engagement σε όλες τις online καμπάνιες μας.

#Social Media